Opgave

Møblér har et af Danmarks største udvalg af lænestole, men de manglede at få kommunikeret dette ud til forbrugerne. Derfor kom de til os for at få udviklet et nyt lænestolskoncept.

Løsning

Vi skabte et shop-in-shop komfortstudie kaldet Sid Godt, hvor vi taler direkte til kunden med en personlig og nærværende tone samt fremhæver Møblérs udvalg, faglighed og kompetencer. Komfortstudiet er udrullet i alle 38 Møblér butikker og består af en informationspylon, katalog, film og POS bannere samt tæpper, planter og pendler, der tilsammen inspirerer og vejleder.

Resultat

Det nye koncept har manifisteret Møblér som værende en af Danmarks førende lænstolseksperter. Når kunderne i dag træder ind i en butik, er de ikke i tvivl om, at Møblér er specialister indenfor området. Ifølge Product Manager, Ole Moeslund Pedersen, har butikkerne taget godt imod det nye koncept, som har styrket salget af lænestole i Møblér.

Ydelser

· Konceptudvikling
· Styling
· Butiksindretning
· Foto & film
· POS materiale
· Katalog


Kent Dahl

Kreativ Direktør
kent@touche360.dk
+45 2483 3555