Opgave
Julehandlen er et af årets helt store salgsperioder, hvorfor Din Tøjmand havde behov for at skille sig ud blandt konkurrenterne og skabe trafik til de fysiske butikker.
Løsning
Det er primært kvinder, der står for julegaveindkøb, og når det gælder mændene er det ofte uden en ønskeseddel. Vi gjorde derfor julegavejagten til en leg gennem en iPaper fyldt med inspiration. Vi lod prisen på gaverne stige for hver side og gjorde på humoristisk vis kærlighed op i penge med spørgsmålet ”Hvor meget elsker du ham?”. Vi spredte budskabet gennem annoncering på de sociale medier og ledte forbrugerne ned i butikkerne med skrabelodder.
Resultat
Kampagnen gik lige i forbrugernes (jule-)hjerter. Vores annoncer blev vist over 1,2 millioner gange, hvilket ledte til over 100.000 sidevisninger i julekataloget. Butikkerne sluttede året af med et godt julesalg og oplevede en mærkbar stigning i trafikken til butikkerne i takt med at online annoncering blev rullet ud.
Ydelser
· Ipaper
· SoMe annoncering
· Film & foto
· Grafisk design
Eksponering
1.2mio
Visninger med Facebook annoncering
Ipaper
100.000
Sidevisninger i online julekatalog