Opgave
Din Tøjmand ønskede at engagere sine kunder og skaffe nye tilmeldinger til sin kundeklub gennem promovering af sit samarbejde med tøjmærket REDGREEN.
Løsning
Vi skabte en kasinokampagne målrettet mænd mellem 25-55 år (og deres koner/kærester). Gennem gamification skabte vi en enarmet tyveknægt, hvor tre ens REDGREEN-logoer gav et lod i konkurrencen om en friaften med gutterne. Kampagnen blev udrullet på Facebook og Instagram, både organisk og betalt. Vi sikrede en rød tråd i Din Tøjmands kommunikation, da kampagnen figurerede på SoMe, webshop, i nyhedsmails samt i de fysiske butikker.
Resultat
Kampagnen kørte i små tre uger og var en stor succes. Den enarmede tyveknægt blev spinnet over 16.000 gange og gav over 4.600 nye medlemmer i kundeklubben. Forbrugerne brugte mere end 200 timer sammen med brandet til blot 0,91 kr. pr. klik via SoMe.
Ydelser
· Gamification
· SoMe annoncering
· Ideudvikling
· Grafisk design
· Foto & film
Leads
4.600
Nye medlemmer i kundeklubben
Brand værdi
12.500
Minutter anvendte forbrugerne sammen med brandet