Opgave

Din Tøjmand ønskede at engagere sine kunder og skaffe nye tilmeldinger til sin kundeklub gennem promovering af sit samarbejde med tøjmærket REDGREEN.

Løsning

Vi skabte en kasinokampagne målrettet mænd mellem 25-55 år (og deres koner/kærester). Gennem gamification skabte vi en enarmet tyveknægt, hvor tre ens REDGREEN-logoer gav et lod i konkurrencen om en friaften med gutterne. Kampagnen blev udrullet på Facebook og Instagram, både organisk og betalt. Vi sikrede en rød tråd i Din Tøjmands kommunikation, da kampagnen figurerede på SoMe, webshop, i nyhedsmails samt i de fysiske butikker.

Resultat

Kampagnen kørte i små tre uger og var en stor succes. Den enarmede tyveknægt blev spinnet over 16.000 gange og gav over 4.600 nye medlemmer i kundeklubben. Forbrugerne brugte mere end 200 timer sammen med brandet til blot 0,91 kr. pr. klik via SoMe.

Ydelser

· Gamification
· SoMe annoncering
· Ideudvikling
· Grafisk design
· Foto & film


Kent
Kent Dahl

Kreativ Direktør
kent@touche.dk
+45 2483 3555

Leads

4.600

Nye medlemmer i kundeklubben

Casino 960x1080 1
Casino 960x1080 2

Brand værdi

12.500

Minutter anvendte forbrugerne sammen med brandet