Cases
Et lille udpluk af det vi skaber sammen med vores kunder
Med strategisk indsigt, kreative indfald og skæve streger skaber vi iøjnefaldende og inspirerende løsninger, der virker. Her på siden kan du se et lille udpluk af cases, som vi er særligt stolte af at have skabt via tæt samarbejde kunderne.
Plantorama – julefilm
Juleønsket gik i opfyldelse! Vi tog teten, styrede hele processen og gjorde en videodrøm til virkelighed. Se filmen “Et drys af magi og julefantasi”.
Dunlopillo – Crashtest
Hvordan undgår man, at en produktfilm om funktionaliteter drukner i mængden af halvtør produktinformation? I Dunlopillos tilfælde bringer man bamser, planter og appelsinjuice i spil. Sammen viser de, hvordan Dunlopillo klarer hverdagens udfordringer. Se her hvordan!
Plantorama – Bliv Klar
Plantorama ønskede hjælp til opsætning af tilbudskataloger i iPaper samt at skabe større sammenhæng mellem online markedsføring og kundernes oplevelse i butikkerne.
Don’t Waste It – Visuel identitet & website
Med en ny visuel identitet og hjemmeside har vi skabt retning og et udtryk, der sikrer en optimal lancering af brandet.
Dunlopillo – Crash Test
Plantorama ønskede hjælp til opsætning af tilbudskataloger i iPaper samt at skabe større sammenhæng mellem online markedsføring og kundernes oplevelse i butikkerne.
Dunlopillo – Visuel identitet
Det verdenskendte brand, Dunlopillo, har fået styrket deres salg gennem en ny visuel identitet, der udstråler kvalitet, erfaring og naturlighed.
Montra Hotels – Webportal
En ny og tidssvarende hjemmeside har øget antallet af besøgende samt skabt flere bookinger til hotellerne.
Møblér – Sid Godt komfortstudie
Et nyt lænestolskoncept og komfortstudie har manifesteret Møblér som ekspert på området og styrket salget af lænestole.
Silvan – Nybyggerne Kampagne
Guides til Nybyggernes smarte gør-det-selv-projekter har inspireret forbrugerne til DIY og trukket flere kunder i SILVANs butikker.
Din Tøjmand – Julekampagne
Gennem Facebook annoncering og en inspirerende Ipaper har vi skabt en kampagne, der er gået lige i forbrugernes (jule-)hjerte.
Din Tøjmand – Kasinokampagne
Din Tøjmand har fået over 4.600 nye medlemmer i deres kundeklub på under 3 uger gennem en succesfuld kasinokampagne med gamification.
Møblér – Contentplan & årshjul
Gennem autentisk og unikt content på de sociale medier og i nyhedsbreve tiltrækker, engagerer og fastholder Møblér forbrugerne.
Kvickly – Bestil & Hent kampagne
Gennem Facebook annoncering er Kvickly Ry nået ud til en ny kundegruppe med deres Bestil & Hent-ordning.
Møblér – Konkurrence
Møblér har fået over 8.000 nye tilmeldinger til deres nyhedsbrev gennem en mærkevarekonkurrence.
Styling, indretning & trendspotting
Med egen stylist og dekoratør indretter og rådgiver vi om alt lige fra fotooptagelser og messestande til butiks- og boligindretning.
Parfumeriet – Visuel identitet & webshop
En ny visuel identitet samt webshop skaber skaber et feminint og luksuriøst univers, der forfører forbrugerne.