Opgave

Fri BikeShop ønskede at give deres kunder en oplevelse, når de besøgte deres mange butikker landet over.

Løsning

Med stor forståelse for Fri BikeShops brand har vi udformet et koncept, som kan bredes ud til alle kædens butikker - store som små. Vi har lagt vægt på outdoor-elementer og materialer, som giver et mere råt look, der passer til Fri BikeShops brand. Vi har udformet nye diske til butikkerne, som passer ind i den nye stil, og som samtidig er med til at give kunderne bedre mulighed for at snakke med personalet i et mere privat rum.
Ud over at hente naturen ind i butikkerne har vi lavet særlige zoner, som bidrager til kundeoplevelsen. Der er særlige zoner til mountainbikes, citybikes, el-cykler mv., og vi har lavet en trendzone, hvor man kan se de nyeste produkter, butikken byder på. Det giver overskuelighed for kunderne og bedre mulighed for at fordybe sig i eksempelvis et mountainbikeunivers.

Resultat

Efter et pilotprojekt i en ny Fri BikeShop-butik i Kolding har flere andre butikker meldt tilbage, at de gerne vil have samme makeover i deres butik. Vi involverer altid de enkelte indehavere i butikkerne, så vi sørger for at have dem med i processen, og at vi har respekt for de fysiske rammer, der skal styles og indrettes.

Ydelser

· Butiksindretning
· Design af kundeoplevelse
· Projektstyring
· Grafisk design


Kent Dahl

Kreativ Direktør
kent@touche.dk
+45 2483 3555

Leads

4.600

Nye medlemmer i kundeklubben

Brand værdi

12.500

Minutter anvendte forbrugerne sammen med brandet